بچه های خط امام

بچه های خط امام
حضرت امام مظهر عینی حرکت عظیمی است که ملّت ایران آغاز کرد و تاریخ خود را متحوّل کرد؛ امام بنیان‌گذار یک مکتب فکری و سیاسی و اجتماعی است. ملّت ایران این مکتب را، این راه را، این نقشه را آزادانه انتخاب کرده پذیرفته اند و در آن مشغول حرکت شداند؛ ادامه‌ی این راه بستگی دارد به اینکه این نقشه‌ی راه، درست شناخته بشود؛ بدون اینکه امام را درست بشناسیم ( به‌معنای شناخت اصول امام ) این نقشه‌ی راه، شناخته نخواهد شد. بدیهی است بحث ما بر مبانی فکری امام است؛ بحث بر سر تصمیم‌های مقطعی و مربوط به زمان یا مکان نیست؛ بحث بر سرِ آن شاکله‌ی اصلی تفکّر امام بزرگوار ما است؛ این را میخواهیم درست بشناسیم.
نویسندگان
آخرین نظرات

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

1-غالب شدن توصیفات دون شان اهل بیت:

بعضی از مداحان توی مراسماتشون مثلا میگن:«انا کلب الحسین» یعنی من سگ حسینم.

یکی میگفت:آخه منظورش وفای سگه.

اما واقعا باید ببینیم امام حسین(ع) درباره شیعیانش چه دیدی داره.؟؟؟ امام حسین(ع) برای شیعیانش چنان جایگاه رفیعی رو درنظر داره که هرگز از الفاظی مثل سگ و ...برای پیروان وشیعیانش استفاده نمیکنه و اونها روتا این حد پایین نمی آره.بلکه اونها روبعنوان بندگان خوب خدا درنظر میگیره و بعنوان یک انسان. اما چرا ما اینقدر از امام حسین(ع) جلو می افتیم و خودمون رو درحد یه حیوون پایین می آریم تا بدینوسیله ،ارادت خودمون به امام حسین(ع) رو نشون بدیدم؟؟؟در صورتیکه این  کار 100درصد اشتباهه بخاطر اینکه نشون دادن ارادت به امام حسین(ع) ، با توهین به کرامت و شان و ارزش خود و دیگران نیست بلکه با عمل به شیوه و مسلک الهی امام حسینه.

این مداحان با اینکارشون شان و ارزش جلسه ای که متعلق به امام حسین(ع) هست رو پایین میارن و این یعنی اهانت.!!!!

ایا این کارها درشان امام حسین هست:؟؟؟؟

رقاصم و رقاصم رقاصه عباسم

می‌ کنم عو عو عو عو که من کلب …”

“یک تیکه استخون امشب بسه مونه آقا؟؟؟”

"سگ لیلا شدم الحمدالله"

نمونه این مداحی های سخیف رو میتونید در مستند شفاعت یا شکایت ببینید

 

و به نظر شما آیا

رقاصه داشتن، حضرت شراب بودن و سگ خانگی داشتن، از صفات چه کسانی است؟

بنی امیه یا نعوذ بالله بنی‌هاشم.

آیا این همان ادله ی عدم بیعت اباعبدالله با یزید بن معاویه (لعنت الله علیه) نبود.

و ایا نزدیکی مشکوک مضامین خاص به دستگاه مداحی جای تاملی در ورود یک جریان اعتقادی در متن عزاداری امام حسین (ع) دارد.یا نه؟؟؟

و حتی بعضی هزار یک دلیل برای کارشون میارن اما  شاید تاکنون به  ادبیات قران هم تاکنون نگاه نکردند

در قران رابطه بین خدا و مومن رابطه مولا و عبد است. این تعبیر حاکی از حقایق بسیاری است که بین خدا و خلق وجود دارد در عین حال توهین و تحقیری در آن نیست . حتی خدای کریم اغلب، بندگان مومنان را نه با تعبیر بندگان بلکه با تعبیر مومنان ( یا ایها الذین آمنوا ) یاد می کند .

بین خلق با خلق هر رابطه ای باشد دیگر نازلتر از این نخواهد بود لذا در صورت وجود مجوز شرعی ، بین دو فرد از افراد اهل ایمان نهایتا می تواند رابطه عبد و مولا باشد و دیگر نباید از آن تعدی کرد و این رابطه را به رابطه ای توهین آمیز تبدیل نمود.

فراموش نکنیم که دین برای من تنها نیست تا آنچه که ذوقم کشید به اشائه اش بپردازم بلکه دین برای عموم است، حال چه تعداد از انسانها دوست دارند رابطه شان با صاحبان بزرگواری و کرامت یعنی خاندان رسول (ص) رابطه ای به عنوان سگ و صاحب سگ باشد؟

حتی اگر قرار باشد عناوینی مثل سگ تداعی کننده صفات خوب باشد این عنوان نه مشروع و نه اخلاقی است و مطمئنا رضایت آل رسول (ص) را که در نهایت درجه عیودیت خدای تعالی هستند و برای خود هیچ جز فقر در درگاه او قائل نیستند نیز در بر ندارد.

و امام سجاد علیه السلام نقل است که :
از شر کسی که برای خود ارزشی قائل نیست در امان مباش....

یا کار دیگری که بعضی از مداح نما ها میکنند که

مقام معظم رهبری در این باره می فرمایند:

چیز دیگرى که بنده در بعضى از خوانندگان جلسات مداحى اطلاع پیدا کردم، استفاده‌ى از مدح‌ها و تمجیدهاى بى‌معناست، که گاهى هم مضر است. فرض کنید راجع به حضرت اباالفضل (سلام‌اللَّه‌علیه) صحبت مى‌شود؛ بنا کنند از چشم و ابروى آن بزرگوار تعریف کردن؛ مثلاً قربون چشمت بشم! مگر چشم قشنگ در دنیا کم است؟ مگر ارزش اباالفضل به چشمهاى قشنگش بوده؟! اصلاً شما مگر اباالفضل را دیده‌اید و مى‌دانید چشمش چگونه بوده؟! اینها سطح معارف دینى ما را پایین مى‌آورد. معارف شیعه در اوج اعتلاست. معارف شیعى ما معارفى است که یک فیلسوفِ در غرب پرورش یافته‌ى با مفاهیم غربى و بزرگ شده‌ى آشناى با معارف فلسفىِ غرب مثل هانرى‌کُربن را مى‌آورد دو زانو جلوى علامه‌ى طباطبایى مى‌نشاند؛ او را خاضع مى‌کند و مى‌شود مروج شیعه و معارف آن در اروپا. مى‌شود معارف شیعه را در همه‌ى سطوح عرضه کرد؛ از سطوح ذهن متوسط و عامى بگیرید تا سطوح بالاترین فیلسوف‌ها. ما با این معارف نباید شوخى کنیم. ارزش اباالفضل العباس به جهاد و فداکارى و اخلاص و معرفت او به امام زمانش است؛ به صبر و استقامت اوست؛ به آب نخوردن اوست در عین تشنگى و بر لب آب، بدون این‌که شرعاً و عرفاً هیچ مانعى وجود داشته باشد...ارزش اباالفضل، ارزش حبیب‌بن‌مظاهر، ارزش جُون در اینهاست، نه در قد رشیدش یا بازوى پیچیده‌اش. قد رشید که خیلى در دنیا هست؛ ورزشکارهاى زیبایى اندام که خیلى هستند؛ اینها که در معیار معنوى ارزش نیست. گاهى روى این تعبیرها تکیه هم مى‌شود! حالا یک وقت شاعرى در یک قصیده‌ى سى، چهل بیتى اشاره‌یى هم به جمال حضرت اباالفضل مى‌کند؛ آن یک حرفى است؛ ما نباید خیلى خشکى به خرج دهیم و سختگیرى کنیم؛ اما این‌که ما همه‌اش بیاییم روى ابروى کمانى و بینى قلمى و چشم خمار این بزرگواران تکیه کنیم، این‌که مدح نشد؛ در مواردى ضرر هم دارد؛ در فضاهایى این کار خوب نیست. بیانات در دیدار جمعی از مداحان  1384/5/5

 

 

2-استفاده از صفاتی برای شیعیان و انجام اعمالی که دون شان یک شیعه بلکه کرامت خدادادی بنی آدم است که این هیچگاه مورد رضایت خدا و خواست اهل بیت علیهم السلام از شیعیان نیست و از مصادیق منکر در عزاداری است.

مرحوم آیت‌الله العظمی تبریزی بنابر آنچه از ایشان نقل شده است در این باره می فرمایند:

مداحی و خواندن اشعار در مجالس اهل بیت(ع) باید طوری باشد که موجب وهن شیعه نباشد و بهانه به دست دشمنان شیعه ندهد. در مجالس اهل بیت(ع) باید اشعاری خوانده شود که فضایل آن بزرگواران بیان شود و مصائب و مظلومیت آن‌ها برای مردم گفته شود. ائمه از ما نخواسته‌اند که خود را به صورت حیوان درآوریم. آن‌چه از ما خواسته‌اند این است که مؤمن صالح باشیم و اخلاق ما اخلاقی باشد که از آن بزرگواران رسیده است.

و از حضرت آیت الله مکارم شیرازی پرسیده اند که:  آیا استفاده از جملاتى همچون «ما همه سگ حسینیم» در مجالس عزادارى امام حسین(علیه السلام) اشکالى دارد؟
پاسخ :
عزادارى خامس آل عبا از مهمترین شعائر دینى است; ولى باید از سخنان و اشعارى که متناسب با عزاداران اهل بیت(علیهم السلام)نیست جداً خوددارى شود; زیرا حضرت سیّدالشّهدا(علیه السلام)از اینگونه امور بیزار است. و اینگونه تعبیرات، شایسته عزاداران حسینى نیست.

 

و استفتائی از مقام عظمای ولایت در مورد اعمالی که ناشی از همین گفتار و افکار است :

س 1451:اگر انسان در زیارتگاه‌هاى ائمه(علیهم‏السلام) خود را به زمین بیندازد و همانند بعضى از مردم که صورت و سینه خود را برزمین مى‏مالند تا از آن خون جارى شود و به همان حالت وارد حرم می ‏شوند، عمل کند چه حکمى دارد؟

ج: این اعمال که به عنوان اظهار حزن و عزادارى سنّتى و محبت ائمه(علیهم‏السلام) محسوب نمی ‏شوند از نظر شرعى اعتبارى ندارند، بلکه اگر منجر به ضرر بدنى قابل توجه و یا وهن مذهب شوند، جایز نیست.

 

3-استفاده از صفاتی که در نصوص و آیات قرآن برای خداوند آمده در مورد اهل بیت و نزدیکان آنها نظیر حضرت ابالفضل العباس علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها ،به صورت مطلق و بدون بیان حدودو قیود.

مثلا در مداحی یکی از مداحان مشهور در شان حضرت قمر بنی هاشم آمده است :مسبب الاسباب، آقام ابالفضله ، مفتح الابواب، آقام ابالفضله ، محول الاحوال، آقام ابالفضله ،ساتر کل عیوب، آقام ابالفضله، غافر کل ذنوب، آقام ابالفضله..

و حتی بعضی از مداحان پاشون رو فراتر گذاشته و توی مداحی هاشون به کفر گویی می پردازند.

مثلا یکی از مداحان توی یکی از مداحیهاش اینطوری میگه:«مادرت،زهرا(س) رحمن است و رحیم*** زینب تو مالک یوم الدینه***ایاک نعبد و ایاک نستعین***مهدی تو باشد مالک زمین***». همون مداح میگه:«حیدر،خالق ارض و سمائی**حیدر،حیدر،روزی ده ماسوایی**حیدر،حیدر،عبد خدا و خدایی**». یا همون مداحه یا یه مداح های دیگر گفتن که :«لا اله الا زهرا»«لا اله الا علی»

البته باید در این مورد توضیح داد:

 

 

که طبق روایات و ادعیه ای که در شان اهل بیت علیهم السلام وارد شده صفات بلند و مقامی عظیم برای آن ها بیان شده است اما اولا  بیان همه مقامات اهل بیت در جمع همگان با سطح ایمانی و درک عرفانی مختلف، صحیح نیست و شیوه بزرگان دینی نبوده و نیست.

 

ثانیا صحبت از این مقامات به طور صحیح تنها از کسانی که سالها در عقاید و کلام اسلامی تحصیل کرده اند ساخته است که ظرافت های علمی و دقت ها در عبارات و کلمات و اطلاق و تقیید ها صورت گیرد تا نه از مقام اهل بیت کاسته شود و نه در مورد آنها غلو شود که زمینه سوء استفاده دشمنان حقود اهل بیت را فراهم آورد.

آیت الله مکارم شیرازی درباره ی این مداحان میگن:

«بعضیها در تعبیراتشون شنیده شده: لا اله الا فاطمة الزهرا *** لا اله الا زینب***. من بارها عرض کردم؛کسیکه این سخن رو میگه اگر بفهمد چه میگوید در اون مجلسی که نشسته ،اگر در استکانی چای بخوره باید استکانش رو آب بکشن. دو عیب بزرگ دارد: یه عیب بزرگش،خلاف تعلیمات اسلامه؛عیب بزرگ دیگر، وقتی این به گوش دشمنان برسه-که این روزها خیلی ساده منتقل میشود به دشمنان- میگن بسم الله،اینکه ما میگیم شیعیان کافراند،این نوارشون،لا اله الا فاطمة الزهرا**لا اله الا زینب***(العیاذ بالله)»

 

ایا مداحی که توی مداحی هاش برای نشون دادن ارادتش به اهل بیت و امام حسین(ع) یا برای مجلس گرمی و یا به هر دلیل دیگه ای از این کفرگویی ها استفاده کرده، کار درستی انجام داده؟؟؟

چون خیلی از شیعیان علی(ع) در عصر فعلی به بهانه ی اینکه مشکر و کافر هستند توسط وهابیت ،تکه تکه شده و سر بریده شدند. و این کفر گویی ها هم آب ریختن به آسیاب اونها و گزک دست اونها دادن هست.

آیا مجلس امام حسین(ع) گرم بشه مهم تره یا خون های پاک شیعیان علی(ع)؟؟؟

مسلما و یقینا حرمت مومن(اون هم شیعه) از حرمت کعبه بالاتره ، چه برسه به خون و جان و مال و ناموسش.

پس چرا یه وقتایی ما کاری میکنیم که نه تنها به جای خدمت به حسین(ع) ، با اون و اهل بیتش و شیعیانش (خواسته یا ناخواسته) دشمنی میکنیم.؟؟؟؟؟

این تصاویر رو ببینبد:

http://gigpars.com/upload/s6az_12.jpghttp://gigpars.com/upload/8e2g_11.jpg

آیا فردای قیامت میتونیم در مقابل ارباب و سیدمون، امام حسین(ع) دلیل و حجت قاطع و محکم بیاریم و خودمون رو نجات بدیم؟؟؟

قرآن میفرماید:«فَاقْتُلُوا الْمُشْرِکینَ حَیْثُ وَجَدْتُمُوهُمْ » توبه-آیه 5

یعنی:«مشرکین را هرجایی که یافتید بکشید»

خوب وقتی من و شما توی مداحی هامون از کفر گویی استفاده کنیم و فیلم و سی دیش به راحتی به دست همه مخصوصا وهابیت برسه ، اونها بهش استناد کرده و میگن شیعیان مشرک هستند و طبق آیه قرآن(آیه فوق) ،مشرکین رو  هرجایی که گیر آوردید باید بکشید  پس این شما و این هم کمربندهای انفجاری.

نتیجه اینکه فاجعه های عظیمی مثل کشتار شیعیان مظلوم و بی گناه در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر زاهدان رخ میده و تعدادی از شیعیان علی(ع) به خاک و خون کشیده میشن.

بجز وهابیون گمراه ،چه کسی باید جواب گو باشه؟؟؟؟ایا ما هم نباید جواب گو باشیم؟؟؟؟؟

شاید من و شما هم بخاطر کفرگویی( که البته برای خود دلیل میتراشیم که از سر احساس هست،واگر این حرف درست هم باشد که نیست ایا همه این احساس ما رو درک میکنند ) در عزاداری هامون و یا سبقت گرفتن از صراط مستقیم حسین بن علی(ع) ،در این خون ها ،شریک بوده و فردای قیامت مورد عذاب و مجازات الهی قرار بگیریم.

 

پس مواظب باشیم که ناخواسته با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عداوت و دشمنی نکنیم.

 

4-بیان کلماتی که ثمره آن ترخیص در گناه و تضمین بدون قید و شرط بهشت برای شرکت کنندگان در مجلس اهل بیت است در حالی که عزاداری حقیقی فقط اقتضای بهشت رفتن است اگر مانع گناه از پی نیاید.

نباید احادیثی که در مورد ثواب شرکت در مجلس اهل بیت و گریه بر ایشان آمده است به عنوان علت تامه برای بهشت رفتن و عدم عقوبت اخروی افراد تلقی نمود و از این رهگذر افراد را از فراهم آوردن زاد و توشه تقوا بی نیاز کرد.

طبقه بندی ثواب ها متناسب با میزان تاثیرگذاری در هدایت انسان هاست. لذا اگر برای برخی عبادت ها و یا اعمال ثواب فراوان ذکر شده به این منظور است. به طور مثال برای شرکت در مجلس امام علیه السلام و یا گریه بر امام حسین علیه السلام و یا برخی نمازها، ثواب بسیار ذکر شده است. زیرا این اعمال تاثیر زیادی در هدایت و اصلاح انسانها دارند و چه بسا با این اعمال نقطه عطفی در زندگی آنها صورت می پذیرد و موجب هدایت همیشگی آنها می شود.

به همین منظور عزاداران باید به این باور برسند که گریه و اندوه شرط نیست. شنیدن تمام وکمال مداحی و سخنرانی شرط نیست، بلکه اصل،آن است که مجالس عزاداری هدایت‌ کننده باشند و موجب ارتقای سطح فرهنگ و تدین مخاطب شوند. کسانی که چندین سال از عمرشان را در مجالس امام حسین (ع) گذرانده‌اند، اما هر سال هیچ تغییری در اندیشه و رفتارشان به وجود نیامده و رشدی نداشته‌اند، هیچ مجلس مقبولی هم نداشته‌اند.

 

بخش سوم از جهت گیری ها و سخنان نادرست در مورد اهل بیت:

ج-غلو

متاسفانه امروز با وجود آنکه همه ما شیعیان بر زشتی و نادرستی غلو درباره اهل بیت علیهم السلام و عاقبت آن اذعان داریم اما باز گاهی مرتکب برخی از مصادیق آن می شویم و به علت نداشتن آگاهی علمی مناسب در این زمینه یا عدم توجه کافی به این مبانی نمی توانیم این مصداق را منطبق بر غلو کنیم و از آن پرهیز نماییم.

حضرت آیت الله مکارم در مورد برخی از این جملات می فرمایند :"در گوشه کنار تعبیراتی به گوش می‌رسد که خیلی زننده است مثلا می‌گویند: لااله الا فاطمه یا لااله الا زینب و اگر کسی که این سخنان را می‌گوید بفهمد چه می‌گوید در آن مجلسی که نشسته، اگر در استکانی چای بخورد باید آن استکان را آب کشید."

بطور کلی گاهی برخی از مداحان برای به وجد آوردن مخاطب زبان به تعبیرات عجیب و غریب و ناشنیده و به کارنرفته و بی حساب و کتاب در مورد اهل بیت می گشایند که همینجا باب تعبیرات غلو آمیز باز می شود و همین افراد می شوند خوراک شبکه های ضد شیعه برای ضربه زدن به مسیر روشن ولایت.

ایا این گونه مداحی ها غلو و کفر گویی نیست:

1)چشم ابروی عباس لا اله الا هو

2)یاد اون لحظه ای که دوتا ملک سوال کنن یاد که بگو خدات کیه قبلت کجاست چیه کتابتو اسم پیمبرتو بگو کمکم کن نمونه جوابم توی گلو تو جواب اولی می گم علی دیگه هر چی که بگم می کم حسین(ع)

3)سگ دیوانه عباس پرستم

4)مست مستم من هر چه بادا باد علی پرستم من

اما

لزوم نهی از منکر کردن اینگونه مداحان

 

باید گفت که اینگونه افراط و تفریط ها طبق سخن امیرالمومنین علیه السلام، زاییده جهل است و همین جهالت هاست که دستاویز دشنان زبون و بدون استدلال اهل بیت قرار می گیرد و نیز ما را از مسیر اصلاح و سعادت  که مکتب اهل بیت برایمان ترسیم کرده است دور می نماید پس همه باید آگاه باشیم و در مجالس عزاداری و مداحی برای جلو گیری از این انحرافات، بدون در نظر گرفتن ملاحظات مقطعی نهی از منکر نماییم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۰۳
حسین آذرکشت

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت هم سنگری عزیز این مطلب برای مسخره کردن یا علاقه خود را به دیگران قالب کردن نیست فقط جهت آگاهی است

 مادی شدن و قطع توجه از اسمان همان بلایی است که امروزه بر سر مقدسات ما می آید و آن را از درون ویران می کند . در فرهنگ اسلامی هر یک از اعمال شریعت ناطر بر وجه باطنی و حقیقت آسمانی آن است

 

نظر شما و نظر هر شخصی تو این زمینه میتونه مثبت یا منفی باشه. بستگی به جواب سوالات بالا داره...

در ضمن بعضی میگویند خیلی سخت نگیرید. اینقدر مشکلات داریم که این توش گمه، یا میگید چی میشه مگه؟ این سوال خیلی از قباحتهای سنت و عرف ما رو از بین برد.

بعضی افراد میگن که اگه یه مداح اول خوند بعد یه خواننده اومد از روی اون خوند چی؟تکلیف چیه؟

باید بگیم تا جایی که ما میدونیم اصولا مداح ها و کسایی که سبک میدن بیرون از رو اهنگا میخونن نه خواننده ها از  رو مداح ها بیاین  برعکس نگاه نکنیم

برای مثال وقتی مداحی زینب زینب حاج سلیم موذن زاده رو یک نفر گوش میکنه به شخصه نمیتونم حسم رو بگم انقدر که روحه ادم رو به پرواز درمیاره 
به آدم معرفت میده چون معنی داره 

ولی بیاید مداحی های آقایون مقدم و مومنی و غیره  رو گوش کنیم (تاکید میکنم بعضی از مداحی ها این عزیزان)
از بارونه بارون یا ویلی بمبو بمبو  معرفت درنمیاد بی معنی هم  هستش
انصافا بخوام بگم خودم از بعضی مداحی های اقای مقدم خوشم میاد (اما این دلیل بر انتقاد نکردن نمیشه )

وایا استفاده از سبک های اجرا شده وحتی بدون تغیر دادن ملودی خوانندگان غربی و داخلی

در شان دستگاه امام حسین(ع)هست؟؟ب

نمونه:

مــــــــــداح تقلید ازخــواننـــده
کربلایی جواد مقدم برادر امین رستمی
حاج حسین سیب سرخی آهنگ ورزشی!
کربلایی جواد مقدم برادر محسن چاوشی

حاج حسین سیب سرخی

آریا جهان میرزایی

حاج حمید علیمی

امید

کربلایی جواد مقدم

داریوش رفیعی

کربلایی حمید علیمی

خواهر هایده

کربلایی شعبانی

مرحوم جهان!

 

کربلایی جواد مقدم

برادر علی عبدالمالکی

کربلایی جواد مقدم

برادر حامد هاکان

باز هم کربلایی جواد مقدم!

برادر امید

کربلایی ناشناس!

برادر مجید خراطها

کربلایی(حاج) حمید علیمی

برادر امید عامری(آمری)

حاج عبدالرضا هلالی

بچه های پایین شهر

کربلایی مهدی رعنایی

برادر سیاوش قمیشی

 بی توای صاحب زمانکربلایی جواد مقدم 

برادر علیرضا افتخاری

حاج محمود کریمی

استاد شجریان

حاج مهدی سلحشور

حاج حسین کشتکار

حاج محمود کریمی

محمد اصفهانی

حاج سیدمهدی میرداماد

کربلایی جواد مقدم

علیرضا افتخاری

بانو دلکش!

کربلایی جواد مقدم

خواهر هایده

کربلایی جواد مقدم

برادر جهان

کربلایی جواد مقدم

 برادر معین

حاج مهدی اکیری

 برادر علی عبدالمالکی

کربلایی جواد مقدم

برادر حمید عسگری

حاج حسین سیب سرخی

برادر امید
۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۵۷
حسین آذرکشت